Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Η ιστορία ενός παιδιού



H  ιστορία ενός παιδιού

Μια φορά κι έναν καιρό ένα παιδί ήταν η σειρά του να γεννηθεί 
και να έλθει στη γη.
Μια μέρα το παιδί ρώτησε το Θεό,
 "Μου λένε ότι θα με στείλεις αύριο στη γη...αλλά πώς να ζήσω 
εκεί τόσο μικρό και αβοήθητο;"
Ο Θεός απάντησε,
" Μέσα στους τόσους αγγέλους, έχω διαλέξει έναν και για σένα.
 Θα σε περιμένει και θα σε φροντίζει στη γη".


"Αλλά," είπε  το παιδί,
 "εδώ στον Παράδεισο δεν κάνω τίποτε άλλο από το να τραγουδώ και να γελώ.
 Μόνο αυτά χρειάζομαι για να  είμαι ευτυχισμένο."
Ο Θεός είπε, "Ο άγγελός σου θα σου τραγουδά κάθε μέρα. 
 Θα νιώθεις την αγάπη του αγγέλου σου και θα είσαι ευτυχισμένο."
"Όμως, είπε το παιδί, πώς θα μπορώ να καταλάβω όταν οι άνθρωποι μου μιλούν 
αφού δεν ξέρω τη γλώσσα τους;"
"Αυτό είναι εύκολο," είπε ο Θεός.
 "Ο άγγελός σου θα σου λέει τις πιο όμορφες  και γλυκές λέξεις 
που άκουσες ποτέ σου, κι έτσι με πολλή υπομονή και φροντίδα,
ο άγγελός σου θα σου μάθει πώς να μιλάς."
Το παιδί κοίταξε ψηλά στο Θεό και είπε,
"Και τι θα κάνω  όταν θέλω να μιλήσω σε Σένα;"
Ο Θεός χαμογέλασε στο παιδί και του είπε,
 "Ο άγγελός σου θα σου βάλει τα χέρια μαζί 
και θα σου δείξει πώς να κάνεις την προσευχή σου."
Το παιδί τότε είπε,
"Έχω ακούσει ότι στη γη υπάρχουν κακοί άνθρωποι. Ποιος θα με προστατεύσει;"
Ο Θεός έβαλε το παιδί στην αγκαλιά του λέγοντας, 
" Ο άγγελός σου θα σε προστατεύει ακόμα κι αν αυτό σημαίνει το δικό του κακό."
Το παιδί ήταν λυπημένο και είπε στο Θεό,
 "Αλλά θα είμαι πάντα λυπημένο επειδή δε θα μπορώ να σε βλέπω πια."
Ο Θεός αγκάλιασε το παιδί.
 " Ο άγγελός σου θα σου μιλά πάντα για Μένα 
και θα σου δείξει το δρόμο να έρθεις πίσω σε Μένα.
 Άλλωστε εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου."
Εκείνη τη στιγμή απόλυτη γαλήνη ήταν στον Παράδεισο, 
αλλά φωνές από τη γη μπορούσαν ήδη να ακουστούν.
Το παιδί αμέσως ρώτησε απαλά,
 "Ω! Θεέ μου, αν είναι να φύγω τώρα,
 πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου!"
Ο Θεός απάντησε,
 " Το όνομα του αγγέλου σου δεν είναι σημαντικό...αλλά εσύ απλά θα φωνάζεις...
Μαμά .....


Έτσι ξεκίνησε σήμερα η ενασχόλησή μας με τη θεματική ενότητα με τίτλο
 "Γιορτή της Μητέρας".

Αφού διαβάσαμε την ιστορία αυτή, 
ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά για το δικό τους άγγελο
 και για το τι θα έλεγαν αυτά στο Θεό όταν τα προετοίμαζε για να κατέβουν στη γη .
  Κάποια παιδιά είπαν ότι δεν φοβόντουσαν να έλθουν . 
Κάποια είπαν ότι η μαμά και ο μπαμπάς είναι οι δικοί τους άγγελοι.
 Συνεχίσαμε ζωγραφίζοντας τη σκηνή του διαλόγου του παιδιού με το Θεό.





Τέλος παρακολουθήσαμε οπτικοποιημένη την ιστορία 
ντυμένη με όμορφη μουσική.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου